Pages

Tuesday 2 October 2012

Lonely Stray Kitten

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Hari ini saya nak share gambar kitten yang saya snap baru-baru ini. This kitten ditemui pada hari rabu lepas. That time, memang dia tengah sakit dan kelaparan. Since dia masih kecil, saya membawanya pulang ke rumah dan pergi  ke veterinar memandangkan sakitnya belum pulih. Inilah pengalaman pertama dalam dunia kucing. Now, dia sudah stabil sikit sangat aktif. And this picture was taken on her 5th day in our house.


Now, masih menanti lovely foster mum/dad or both yang sudi menjaganya dengan penuh kasih dan sayang, sebab saya kurang pandai dalam dunia kucing ni .jadi tak dapat nak bagi attention kat dia. Sangat suka menggigit ya. Jadi, kepada sesiapa yang berminat dengan untuk adopt beliau bolehlah menghubungi saya. 

Nama dia pon belum ada lagi. 😭

3 comments:

Liza Razak said...

cuba awak try post & promote kitten ni kat petfinder..boleh dapat keluarga angkat utk kitten ni nanti

Unknown said...

tenang ja kucing tu tidur ya..
klik http://ezawarna-warnakehidupan-etuza.blogspot.com/
sudi follow ya

Wanie Suhaini said...

Done, Yoora saya simpan~ Jage smapai akhir hayat. insyaallah =)

Post a Comment

Komawoyo~ Thank You! ^^v