Pages

Thursday 22 December 2011

Akhirnya Bersarang Jugak~


Assalamualaikum sahabat2 yang manis,

Setelah berkurun lamanya sampai la kita ke penghujung tahun 2011, baru la teringat nak tengok & write balik entry yang tak berape nak baru ni..haha. Sekian lama menyibukkan diri wat keje rumah selepas grade, + currently now sudah pun bekerja, menjadi-jadi sibuknya. Alhamdulillah, syukur kepada Tuhan di atas rezeki yang diberi.

So, ni nak story sikit pasal kerja la.. Saya sudah pun bekerja as graphic designer kat publishing company, baru je nak masuk 2 month. So far, really enjoy this new experience..haha! 1st time masuk memang blur la kan.. plus saya kurang hebat seperti designer yang lain di luar sana..tapi banyak jugak yang dipelajari  especially kerja dengan pantas..haha!

Hari ni memang paling banyak kerjanya & agak tertekan dengan 'design' yang perlu di adjust semula last minute before nak bawak ke final printing by this week. So mata memang sangat2 la pedih mata menghadap pc, almost the whole day. Then, memang wajibla ada few mistake yang saya lakukan & bos marah lagi. Tapi senyum je la & mengaku kesilapan.. hihi, segan.

Lain rupanya suasana ketika kita bekerja dengan belajar walaupun masih dlm bidang yang sama ^^

okay, till then, take care & have a nice day!

Untuk promosi, buku terkini kami, krew-krew di office tengah busy buat tu, tajuknya PRESS & PR GUIDE 2012, tak keluar lagi di pasaran, awal bulan 1 tahun depan baru out okay.., then next book will be MEDIA PLANNING GUIDE 2012 (okay, buku ni dulu time saya masih student bukan main gigih nak duduk cari for details research final major degree project. And now, tak sangka saya pula duduk wat design isi kandungan didalamnya & dapat free book untuk tahun ni & tahun-tahun sebelumnya.. Best la because it's free! & dapat buat koleksi untuk bahan rujukan akan datang ^^,

Cover- Media Planning Guide 2012

-ceria penuh warna wanie =)

0 comments:

Post a Comment

Komawoyo~ Thank You! ^^v